My biografie as God dit moes skryf.

Een van die boeke wat ek weer en weer sal lees, is Jesus Manifesto deur Leonard
Sweet en Frank Viola. Een van die hoofstukke is, wat hulle noem, die kind van
God se biografie as God dit moes geskryf het.

Ons het Sondag-aand 24 April ons Paassangdiens gehad. Ek moes n kort boodskap
bring en my boodskap was toe ‘n verwerking van die biografie soos hulle dit
geskryf het. Ek plaas my verwerking met erkenning aan Sweet en Viola.

Sê nou God sou jou biografie skryf gebaseer op dit wat die Woord ons leer. Ek
dink dit sou iets soos die volgende kon lees:

Jou geboorte.

Jou begin was lank voor jy gebore is. Voordat ek enige iets geskep het, ja
voor die grondlegging van die wêreld, het Ek het jou in My Seun uitgekies om aan
my te behoort. Jou oorsprong is in My Seun en Hy was voor alle dinge reeds daar.
Ver-ver terug in die tydlose verlede, voor Ek die eerste keer gesê het “Laat
daar … wees.” – het Ek jou gekies, ek het My merk op jou geplaas, toe was jy
reeds Myne.

Lees HIER verder

Lewer kommentaar

Filed under Die Christelike Lewe

Comments are closed.