SAL JY NA HIERDIE OU GAAN LUISTER?

Kyk bietjie na hierdie snit. Die snit is 5 minute lank, maar kyk net vir een minuut.

Sal jy nie hierdie ou gaan luister?

Sal jy betaal om na hom te gaan luister?

15 Kommentaar

Filed under Die Christelike Lewe

15 responses to “SAL JY NA HIERDIE OU GAAN LUISTER?

  1. Ek sal nie, maar ek hou oor die algemeen nie van komediante nie.

  2. Dalk moes ek by gesê het dat hierdie ou vir getroude pare ‘n tipe van huweliksverrykingsgeleentheid aanbied waar hy hulle help om mekaar te verstaan. Hy is predikant/komediant.

  3. Amanda

    Ek dink dit is baie insiggewend. Vroue se brein skakel nooit af nie…. Ek hou baie van die stukkie oor die “nothing-box” in ‘n man se brein……

  4. Amanda: Ek en Renate het die res van hierdie DVD gekyk en ons was verbaas oor hoe hy hierdie dinge op ‘n manier oordra wat maak dat mans vrouens beter verstaan en dat vrouens mans beter verstaan.

  5. Reisiger

    Ek sal definitief na hom gaan luister! Ek dink jy gaan baie beter resultate kry met ‘n bietjie humor as om ‘n ernstige aanslag te gebruik. Beeldspraak (hier is dit letterlik ‘n beeld né) 🙂 , maak dit vir my net altyd makliker om ‘n ding te verstaan.

    Toe my kinders klein was en hulle was kwaad vir mekaar, het ek hulle aangesê om vir mekaar ‘n drukkie te gee. Eers wou hulle nie! Maar die oomblik wat hulle mekaar gedruk het (gehug het klink beter), het hulle begin lag en onmiddellik was die situasie ontlont!

  6. Reisiger: Humor is ‘n (positiewe) emosie en wanneer ‘n (positiewe) emosie aan iets gekoppel word wat ‘n mens behoort te onthou is dit soveel makliker om te onthou. (Hakies beteken dit geld vir enige emosie. Dink net hoe goed onthou ‘n mens gebeure en dinge wat mense gesê het wanneer dit aan ‘n negatiewe emosie gekoppel is.)

  7. Het dit baie geniet. Thanks!

  8. 😆 Baie snaaks! Ek sal betaal om dit te sien…ek lewe van humor en probeer om die snaaks in alle situasies te sien al is dit hoe sleg.

  9. Ek sal ook betaal om dit te sien. Of jou huwelik nou wonderlik of ‘n ongeluk is, elkeen kan gerus bietjie meer van mekaar leer en as dit op so ‘n humoristiese manier oorgedra word, leer jy eenvoudig net meer….

  10. Annette

    Ja, dit is hoogs vermaaklik, en ek sal met graagte vir so ‘n konsert betaal.

    Miskien moet daar ‘n dramakursus ingestel word by die kirikulum vir teologiese studies.

  11. persoonlik vind ek die soort van vergelykings waarlik infantiel
    en hoewel dit seker ‘n sekere hoeveelheid lering kan oordra,
    aan diegene wat nie dieper wil dink nie
    gaan dit regtig nie so ‘n blywende indruk op my maak nie,
    want ek sit die heel tyd vas in die persoon se arrogante aanames
    – snaaks soos dit mag wees – en as dit as ‘n preek bedoel is,
    nou ja! Dit bewys dan eens en vir altyd hoe ondraaglik materiëel
    die hedendaagse teologie geword het: any thing goes, no thing sacred.
    Nee wat, werk nie vir my nie

  12. Wilhelm: Jou mening.

  13. Annette

    Liewe Wilhelm, elke liewe preek is ‘n konsert. Sommige is net meer vermaaklik as ander.

    Annette

  14. Ja, ek sal na hom gaan luister, maar nie betaal nie. Die ding is dat ek van kleins af hiperaktief is. En sy gebabbel, alhoewel dit snaaks is, hou my aandag nie baie lank nie.

Lewer kommentaar

